رویدادها آرشیو خبر ها
پوگبا از یوونتوس 2000 دلار حقوق می گیرد

پوگبا از یوونتوس 2000 دلار حقوق می گیرد

پل پوگبا پس از رد شدن در تست دوپینگ در ماه آگوست منتظر یک محاکمه ورزشی است و روزنامه La Gazzetta dello Sport ادعا می کند که آدرین ربیو و تیموتی وه آ نزدیک ترین هم تیمی های قهرمان جام جهانی 2018 فرانسه هستند.

 

یوونتوس روز دوشنبه در ورزشگاه آلیانز میزبان اودینزه است و این بازی برای پوگبا که پس از بازی مقابل همین تیم در ماه آگوست در تست دوپینگ مردود شد و تمام بازی را روی نیمکت سپری کرد، به نوعی بازی معنادار است.

 

آزمایشات DHEA را در بدن پوگبا نشان دادند که می تواند سطح تستوسترون را افزایش دهد.

 

پوگبا به طور موقف تعلیق شده و از سپتامبر با بقیه تیم تمرین نکرده است. طبق قرارداد رسمی بین باشگاه‌ها و اتحادیه بازیکنان، حقوق پوگبا پس از محرومیت موقت به حدود 2000 یورو در ماه کاهش یافته است.

 

پوگبا در کنار وکلای خود برای پاک کردن نام خود می‌جنگد و یک دادگاه ورزشی بعد از 15 فوریه 2024 برگزار خواهد شد.

 

گاتزتا توضیح می دهد که مرد فرانسوی خانه اش در تورین را ترک نکرده است، مانند کریستیانو رونالدو در طول سه سال حضورش در بیانکونری. پوگبا با همسرش، ماریا زولای، وقت می گذراند و تمرین می کند و با همه هم تیمی هایش، به ویژه ربیو و وه آ، در تماس است، اگرچه او اجازه حضور در کونتیناسا را ندارد.

 

در چند ماه گذشته، او به همراه هم تیمی سابقش در یوونتوس، پاتریس اورا، در GP فرمول 1 ابوظبی دیده شد و از دیگر بازیکن سابق بیانکونری، میرالم پیانیچ، در دبی دیدن کرد.

 

او به ندرت در بازی های یوونتوس دیده شده است، اما یکشنبه گذشته در سن سیرو بود تا در کنار هموطنش لیلیان تورام، پدر مارکوس مهاجم اینتر، شکست 1‐0 مقابل اینتر را تماشا کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: